100126

2010-01-26 @ 17:50:58

(mina jättestora men sköna sockar fastnade visst också på bild, haha)

Idag har jag varit en deg! Skulle egentligen ut & simma, men jag är lat (jo jag erkänner) så jag la mig i soffan istället (y). Jag fick påtal om annat hem mina träningsbyxor idag & de sitter som en smäck!


Dagens händelse är att jag går ut för att möta min padre vid en mataffär en bit bort (ica supermarket ni som vet.. hah) & han tar bilen och jag går så när jag kommer dit är han inte där och då tänker jag jahopp då har han väll åkt hem. Jag promenerar hem igen (suuuck) och då är det ingen hemma, så min lillebror har också plötsligt försvunnit, springer ner till en granne och lånar en telefon så pappa kommer och låser upp efter 1 miljoner år och Eric är fortfarande missing. Om det hade varit vilken annan familj som helst hade de varit oroliga men vi vet hur el snacko funkar så han lär dyka upp haha.
Träffade förresten en gamal klasskompis på vägen, Ingrid asigt kul! Hon har tagit ett sabatsår så hon ligger och sover om dagarna, så avis!

Kommentarer
Postat av: Emelie

viiiill också ha träningsbyxor. så sköna och sedan sen till idrotten i tvåan. Träffade ingrid också för någon måndag sedan :D Hon ska typ flytta upp till Umeå igen...



SV: Men visst! Asså man ser inte mycket skillnad men jag tänker ju på det mer eftersom att jag vill ju vara BLOND, inte vid blond men blond ;(

2010-01-26 @ 18:26:21
URL: http://mellies.devote.se
Postat av: nilo

shiiiiiiit jag måste ringa ingrid! O.O lovade att jag skulle ringa henne för typ två månader sen!! (a)

2010-01-26 @ 22:54:20
Postat av: Elise

Z: Hahahahahahhahaha! Om någon jag känner, är du den som e i störst behov av en kalender. KÖP EN NU & använd den väl, ditt liv kommer plötsligt bli mkt enklare! trust me

2010-01-27 @ 02:16:18
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0