100126(2)

2010-01-27 @ 19:28:01
Shallaballo! Sent inlägg idag, men halllaaa skitigt :p Idag så har jag träffat brudsen i min klass & bowlat! Jag kom tvåa, wohoow och slog flest strike:ar (haha). Jag låter bliderna tala för sig själva.

Dessutom såg ni snöstormen? Såg ut som att jag hade gråtit sjukt mkt när jag kom till centralen (såg jag då) undrar hur länge jag gått så.. hehe :$


Gooooooooodmorgån allesammans! (tänker på min sv. lärare haha)

The bowling gang; Jag, Amanda, Johanna, Rozalin, Kathryn & Caroline. 

Ser ni hur stört jag står när jag skjuter? ser ut som jag ska ramla, haha.

Sen blev det Mc (NOOOOOO!) älskar när hon garvar hon gör sådär med handen, skitkul!

Lyckad dag? ja absolut förrutom snöstormen.

Kommentarer
Postat av: nilo

GUUUUUUUUD va söt du är!



nej jag fjäskar inte -.-

2010-01-27 @ 20:44:18
Postat av: Elise

Sv Z: Hahah, i belive you daaarling! ;D

2010-01-27 @ 22:00:06
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0