APA

2010-01-28 @ 20:05:19

Är det någon annan än jag som är GALET skoltrött? Enda anledningen till att jag pallrade mig upp till idrotten halv nio imorse var för att jag peppade mig själv med att idag är sista skoldagen denna vecka. Jag är nämligen ledig imorgon! Gissa hur glad jag blev när båda mina lärade sa att de skulle vara borta imorgon? LÅNGHELG!! När jag kom hem så satte jag mig direkt ner och pluggade företagsekonomi, för att få det gjort (jag vet ju hur jag fungerar, om jag sjkuter upp det blir det aldrig av) Men efter ett tag kom Miranda hem och vi gick ner till serafen och tog sista gardasilsprutan, finally. Istället för att åka hem så drog vi först till odenplan för att Mirre ville köpa lite manga och sedan till bokskotten, där var det dock jag som inte kunde hålla fingrarna i styr och köpte med mig en bok för 29 kr. Studio sex av Liza Marklund den verkar greeejt. Har väldigt mycket böcker att läsa, men bra och billiga böcker kan man aldrig få för många av!

Men nu ska jag fortsätta plugga, typ läsa lite litteraturhistoria eller något. Vill få så mycket som möjligt gjort nu, jag har liksom roligare alternativ än att plugga i helgen.

Det var min dag, hur har eran varit? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0