Jag ger dig inte min morgon och inte heller min dag, du får nått så mycket bättre, du får hela jävla jag.

2010-01-07 @ 20:46:10

WESC Oboe Headphones black/yellow
Dessa beställda och på väg hem till mig just nu.
Stod mellan dem och ett par DJ-headphones. Ville ha ett par med
bra ljud, men två meter sladd blir svåra att gömma, plus att jag
vet många som tycker de är bra, så jag vet att jag får det
ljud jag vill ha. När det inte är svinigt kallt ute längre ska jag börja gå
till skolan igen. Måste börja röra på mig. Det längsta jag har
gått det här lovet är från medborgarplatsen till slussen. Typ.
Så vardagsmotion ska det bli. Det finns inget bättre sätt att vakna på
än att låta tankarna fladdra förbi tillsammans med musik och "frisk" luft.
Ska nog betsälla hem lite musik från cdon också, när jag får nästa studie-
bidrag. Nu när jag är så cool och slipper betala frakt.
Typ lite Lasse Lindh, Jeremy och Dungen. Åh.

Jag hittade dem för 499:- hos Telia.


Kommentarer
Postat av: nilo

jag vill oxå ha hörlular!!!! :O

2010-01-08 @ 23:54:22
Postat av: ELISE

Tips från moi som har haft dem forever e nog inte att använda dem ute när det är 20 minus/snöar/regnar eftersom de är ju "hål" rakt in till hela skiten :p Men du får ju göra som du vill

2010-01-09 @ 00:27:00
URL: http://neonbrun.blogg.se/
Postat av: nilo

använd dem inte heller när du badar elr nåt! :O

2010-01-09 @ 00:28:41
Postat av: ELISE

du glömde duscha haaalååå!

2010-01-09 @ 00:37:32
URL: http://neonbrun.blogg.se/
Postat av: patri

jasså? :o aa tack för tipsen hörrni! :)

2010-01-09 @ 01:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0