Lägesrapport

2010-01-21 @ 23:31:58

Jag känner mig sjukligt förvirrad, för hur många veckor var det lov? 1? 2? Det blev en rivstart in den nya terminen. För mycket plugg, en förskyldning och alldeles för lite sömn är ingen härlig kombination, trust me kids. Imorgon är det iallafall återhämningsdag, så jag har 3 dagar på mig att vila ut. Det står högst upp på min prioriteringslista just nu. Sedan kommer samhällsuppsatsen. Under veckorna som gått har det hänt en hel del:

*Jag fick reda på att jag fick ig på provet i matte b, det kändes förjävligt men efter mycket slit och hjälp från bästa kristina kirrade jag g på omprovet. Nu hoppas jag på att nästa del går bättre...

* Jag har insett att Företagsekonomi A är ett vettigare ämne än rättskunskap, skillnaden är dock att jag inte kan sitta av lektionerna längre utan nu måste jag faktiskt göra något... typ starta ett företag.

* Jag hade min första filosofi-lektion och det måste vara det flummigaste ämnet ever, men jag likear det!

SÅ ATT ALLA VET LIKSOM.

Imorgon ska jag träffa Malin och sedan gå på Adams teaterpjäs (med Elise? Ring mig!) Det kommer bli GRYMMASTE dagen på länge! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0