Rewind 100121

2010-01-24 @ 22:27:12
JAG DÖR! skrivit typ 5 inlägg & de har blivit raderade -.-

Jag har inte varit hemma så jag har inte kunnat skriva något på ett tag, men nu ska ni få höra. I torsdags efter skolan så gick jag med Emelie, Zahra, Agneta, Sule hennes pojkvän & Jennifer till öppet hus i min gamla highschool Ribby. Det va kul träffade massa people ifrån bl.a. gamla klassen & vi va där i nästan över 2 timmar, shit! 

Jag va hemma vid 23 nöllnöll tiden, & glömde såklart kameran hemma *suck*
Ps. De ska öppna ett systembolag här i västerhaninge där jag bor & seriöst det är värsta hålan, come on lixm? Ds.


Kommentarer
Postat av: nilo

agnetas pojkvän sule? :O

2010-01-26 @ 22:44:04
Postat av: Elise

Z: HAHAHHAHAHA såg inte det förrens nu HAHAHA lite fel? ;)

2010-01-27 @ 02:20:16
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0