Smygreklam för sl? haha

2010-01-19 @ 14:54:13
Det är ju skönt att man får gratis busskort av skolan, men jag tycker att man ska uppgradera. Alltså lägga till pengar & så får man ett man kan åka med på kvällar och helger (tumme upp).

Nu har det inte blivit av att jag uppgraderat mitt ännu, & mitt tips till er där ute i djungel är att vänta tills den 1feb. med att göra det för just nu kostar det nästa 800 SPÄÄÄNN! för ett litet kort lixm, medans då kostar det ca. 500 liten skillnad eller?
PS. Beställer du det på internet så ingår förlustgarantin som e bra för alla klantiga små barn (alltså inte jag hehe) DS.

Kommentarer
Postat av: Agneta

Haha =P

Men kortet är skit fult, typ bajsbrunt=P Alltså när man har gjort det till plus kort ;P

2010-01-19 @ 15:03:25
Postat av: nilo

"så ingår förlustgarantin som e bra för alla klantiga små barn (alltså inte jag hehe)"

hörrööö du, va det där sista riktat mot mig?? o.O

2010-01-19 @ 17:48:45
Postat av: ELISE

Agneta; Hhaha, ja vet jag har sett dem HAA ;)



Nilo: hahahah, maby blinkblink nje men fan vet jag Haha

2010-01-19 @ 20:05:35
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0