zombiedays

2010-01-29 @ 16:25:43
Idag ska jag bara vara hemma & bli frisk (om ni inte har listat ut det än haha) Har precis fått i mig frukost bestående av; 1 kiwi, ett glas grönt té, 1 frökustbröööö skejva + en skeeejva vitlökssalami & vatten på det.

kom inte så långt med det här jäkla inlägget asså, hha. Här är något jag gjorde igår iaf, fixade mina naglar osv.



krämer & filar och jag menar INTE inom matlagning. hö-hö-hö!

klippa naglar + fotbad = grej of the day

skulle visa ett mystiskt sår jag fått på handen, det ser ut som jag spelar luftgitarr, finurligt!

dagens outfit typ, grå tshirt, hm. haha


Psssst...Ska förresten ladda upp massa bilder på fb asgammla! Haah jag kommer att bli dödad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0