Har bränt mig i pannan :'( (haha)

2010-06-02 @ 18:20:20

(vafan är det du säger? :o)
ÄLSKA VÄDRET. Gick barbent hem (visserligen kokade jag också men ändå haha). Idag hade jag en RIKTIG engelska lektion, fick mvg på alla delar på engelska np. MVG i slut betyg. TAAAAGGAAAA! Sen eftersom jag är pimp behövde jag inte gå på matten, så där kirrar man håltimme på typ 4 timmar (vi fick sluta tidigare ifrån engelskan). Så jag och Sofie gick och stekte i gräset vid rådmansgatan (upg. tbanan). Det va fett chill och vi snacka om allt mellan himmel och jord (skitmysigt)

PÅ IDROTTEN så skulle vi ha beep test (men eftersom alla skolkar när vi har det hehe) sååå blev det inte. Vi körde baseboll ute, det va ganska kul. Asså min klass har så jävla sköna människor! (va bara tvungen att säga det) Men jag va såklart sämst, men jag körde mitt race och det gick helt ok. Stolt över mina home runs iaf (;
Nu ska jag gå och äta middag (som lillebror har lagaat ooouuufff) Imorgon är det min tur, vad ska jag göra? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0