Lilla Ego

2010-06-04 @ 13:55:46
Hejsaaaan. Nu sitter jag på landet hemma hos Elise och väntar på att hon ska städa klart sitt rum... haha. Roar mig med hennes webcam så länge. När hon är klar ska vi tillbaka hem till Stockholm.. antingen tältar vi ikväll eller så åker vi dit och grillar och är sociala på kvällen och sover hos mig. Vi får se hur det blir. Mysigt hursomhelst! Jag är ashungrig så jag hoppas hon är klar snart iallafall.
På tal om ingenting fick jag MVG i tyska steg 2 (HERREGUD HUR HÄNDE DETTA?) Jag var i chock började gråta på centralen. Haha Nervrak! Men jag är glad! :D
Hoppas på en GRYM KVÄLL OCH DAG IMORGON!
Aufwiedersehen!

Kommentarer
Postat av: Miranda

Haha, du gråter ju för allting!

2010-06-04 @ 14:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0