stoppa mig juni

2010-06-03 @ 22:23:06



Godkväll alla barn! Idag har det varit en lång men otroligt lyckad dag. Inget plugg att koncentrera sig på, lägga sig och sola efter skolan och bara njuta av livet. Älskar det! Tror nog att denna sommar kommer bli great även om den kommer spenderas hemm i Stockholm.

Idag hade jag bara en lektion, sista i idrott och hälsa A. Tjoho!! Vi spelade fotboll på gympan och det gick väl sådär. Slutade 10.40 så sedan åkte jag hem och mötte upp Elise, som var ledig idag. Vi drog iväg till Eriksdalsbadet och solade och pratade i ett par timmar. Fick lite färg på ryggen faktiskt, mest rött då .. men det känns ingenting så jag hoppas det lägger sig snabbt och blir till en fin färg ändå.

Sedan gick jag hem en snabbis för att äta en sen lunch och drog iväg till Humlegården och spelade kubb med Kristina och några naturare och och hängde i gräset. Därefter gick jag med Kristina och Anderas på en galet lång promenad runt typ hela Östermalm! Har asont i benen nu och är trötter, kommer nog sova gott inatt! Men det var mycket trevligt!

Imorgon blir det tältning och på lördag Skrattstock! Det kommer säkert bli minst lika kul! :D
Njut riktigt ordentligt av solen nu medan den är här människor och såklart njut av livet!

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0