There is a light that never goes out

2010-06-01 @ 20:50:23

Tjatja! Det har varit en slapp vecka so far, idag hade jag matte och fick tillbaka NP sen en låååååång håltimme och sen engelska då fick också fick tillbaka NP. Segt, med andra ord.. Hursomhelst imorgon har jag det sista i skolan då jag ska presentera mitt företag i företagsekonomi och på torsdag sätts betygen! Helt sjukt vad vårterminen har gått snabbt!

Just nu sitter jag och lyssnar på en ny stor favorit The smiths. Fattar inte hur jag kunnat missa dem! Inte ok. Dessutom började jag kolla igenom spanska fraser på internet, men tröttnade ganska snabbt och började plugga på ryska alfabetet istället. Hej motivation, vart kom du ifrån? Haha. Har väl inte så himla mycket mer att säga.

Aufwiedersehen, Adiós, Goodbye, До свидания, Au revoir, Farvel, Hejdå!


Fina körsbärsträd i Kungsträdgården för ett tag sen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0