100311

2010-03-11 @ 21:00:53
HOLLLLAAA! Idag har jag tränat med Sachra efter skolan + sedan delade vi på en miniburger på daysies (som jag fortfarande inte vet hur man stavar), drog hem tvättade håret och så klippte Emelie mig. :) Ska spara ut mitt hår igen men oslitet hehe.

Nu så har jag precis kommit hem efter en kvällspromenad med pappa då vi gick en snabbis till tempo och köpte en cola till mig (ooopsiieee!) och hämtade min skinnjacka som han glömde i bilen (bild på detta kommer). Första gången som jag var på fokus efter "the accident" (ja det hände där inne) och jag tyckte det va typ sjukt pinsamt, lovar ALLA på fokus tror jag e psykiskt störd som får epilepsi attacker (vill sjunka genom jorden!)


för att det här inlägget inte ska var superboring så lägger jag in denna vackra bild som togs.. NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0