100313(2)

2010-03-13 @ 11:58:14
Idag då, vad händer då! Jo ni, jag har städat mitt rum hehe. Sedan så ska jag plugga en massa (najs!) och förhoppningsvis lura ut Zahra till fokus (om hon inte sover...)
Är förövrigt ensam hemma just nu, pappa är på möte och lillebror sover borta i helgen, skönt? JA!

Så här såg mitt rum ut för NÅGRA DAGAR sedan okej? kan ni fatta hur det såg ut nu, jag städar typ alltid annars men det har varit mycket den här veckan ju /:

Det är så mörkt i rummet för en av mina lampor har gått sönder och vi har inga reserv hemma just nu (och vi orkar inte åka till ikea för en liten fjuttlampa, haha)

Kommentarer
Postat av: nilo

jag känner mig lurad. mycket. :P

2010-03-14 @ 00:13:36
Postat av: Elise

Sv: hahahhaa, ursäkta att jag är mini-gammal ;D

2010-03-14 @ 09:35:41
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0