hospital

2010-03-09 @ 12:53:38
Hemma idag! Åkte till sjukhuset igår eftersom jag svimmade och krampade (igen). Så ser ni jag hade rätt ang. otursdagen! Gillar inte detta, har nu FYRA hål i kroppen plus blåmärken utöver det som hände mig igår under dagen, shit! 

ngt roligt som hände va iaf att alla som jobbar på sjukhuset är så sköna och trevliga <3 & jag fick ha en såndär man sätter i näsan ni vet, typ syrgas ngt? ^^

De vill alltid att man ska ta sig på näsan medans DENNA är i armen, SKÖNT!

Kommentarer
Postat av: emelie

Fyfan gumman, hörde emil komma hem och berätta. Hoppas att du mår bättre nu, krya på dig gumman ;'/ <3

2010-03-09 @ 19:45:55
URL: http://mellies.devote.se
Postat av: Agneta

Hoppas du mår bättre nu!

2010-03-10 @ 16:59:27
Postat av: Elise

Sv: Jora tack, jag mår bra nu. Det va typ trötthet/hungrig/tränade hårt sak ^^



uppskattar det iaf! <3

2010-03-11 @ 14:43:01
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0