idag kan sammanfattas som..

2010-03-20 @ 19:55:55

(sommras. När jag har långt hår klagar jag, när jag har kort hår saknar jag. komplicerad människa?)
...morgonpigg vaknade 7. träning med zahra och pappa. korv åt jag i haninge. Converse jakt gicks det på däremot utan lycka! Sova har jag gjort galet mycket. Banankaka har bakats av moi. 

Ikväll då jo ikväll ska jag röjja som fan med ALLA mina persiska kompisar, vi ska bara chilla galet hos mig och dricka tukiskt te. Ni vet ju att det är persiskt nyår idag! (haha dream on eller vad?)

Right now:
- har jag ont i magen (för mkt banankaka)
- kanske pallar plugga
- vill jag platta håret
- dammsuga mitt rum (HAHA, inget liv!)
- prata m Emelie om imorgon (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0