lördag...

2010-03-07 @ 19:44:08
så gjorde jag först lite plugg (OFC!) och sedan dror jag iväg till haninge.c (och fyndade såå jävla hårt) och drog sen vidare till Putin in the big apelsin, där det bjöds på middag bestående av pizza och ett glatt humör (haha)


Patricia och hennes vackra nya kjol (som hon skrev om)

jag i min fuuucking sweeet nya blazer, its HOoooooot let me tell yah! ;D
(jag har svart tröja, svarta byxor och svart blazer men allt är i olika färger, NAJS!)

Patricias pappa och lillasyster hade varit på en kryssning för att fira hans bday och de kom hem med dessa göttigheter till henne. *som lös upp hennes vardag* Ha-ha den var väll fyndig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0