MTV cribs (godis edition)

2010-03-17 @ 22:30:30
Tänkte: Jaa, idag vaknade säkert alla upp och undrade "Hmmm.. undra vilka sorters godis Elise gillar?" Och för att inte göra er alla besvikna så tänkte ja, "Nää nu tar jag allt och visar mitt godis (cribs) ifrån i söndags. 

Nej men oj den blev suddig. Då får vi allt ta en till!

Gelatin for president? haha nej men jag har en grej att jag gillar alla godisar som är röda (förrutom polkagrisar typ) helt sjukt tycker jag. 

+ HEMLIGA GÄST, eric var busig och åt lördagsgodis på en söndag. hihi! säg inte till någon.


... och så en bild på oss för det är ju så intressant. Ja nu vet ni hur vi såg ut då  om det är bra för någonting!

Nu ska jag sova. Hade ingen idrott idag för jag gick hem (vilket jag trodde imorse att jag skulle göra också, men ville testa att gå iaf) så jag slutade 3 timmar tidigare idag och det var skönt ska ni veta. Jaja, innan jag dör så måste jag lägga mig nu. PUSS

Kommentarer
Postat av: nilo

BOLLAR!!! MOSA DOM!!!! O.O

2010-03-17 @ 23:06:48
Postat av: emelie

Du som skulle sluta blogga såhär mycket, men detta gillar vi! (Y) :D

2010-03-18 @ 11:54:33
URL: http://mellies.devote.se
Postat av: ELISE

Zah: hahahah isf med tänderna ^^

Em: Jo det blev ju lite ändrade planer kan man säga ;)

2010-03-18 @ 15:28:02
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0