överreklamerade?

2010-03-15 @ 20:47:27

hahaha, och de har fler stående lutandes mot väggen, söta vivo
I söndags så var jag ute med min familj och sedan så försökte jag plugga lite (misslyckat dock) och så gjorde jag och Sachra den traditionella träningen (börjar komma in i det hahah) och var sådär cp som bara vi kan vara och vi va med om en hel del asså allvarligt ALLTID något, men ja det är kul! Kom hem vid 9 tiden och så la jag mig i tid (somnade däremot inte men jaja)

Idag så åt jag mat i skolan med några klasskompisar sedan åkte jag hem och mådde dåligt (buhu) sedan har jag seriöst typ pluggat i kanske 6 timmar idag (O-M-G-!) det va skönt att få det gjort, har skjutit upp det rejält sista tiden nu. Har pratat lite med putin i telefon och kommit överrens med pappa om massa göttiga saker (ni ska få höra sen). Nu ska jag gå ock kolla på the Osbournes (älska) sedan sängen. puss

Kommentarer
Postat av: nilo

haru klasskompisar? :O :P

2010-03-15 @ 21:14:34
Postat av: emelie

Neheeeeeeeee? Jag brukar också äta med mat med mina klasskompisar? :D:D:D

2010-03-15 @ 21:34:22
URL: http://mellies.devote.se
Postat av: Elise

Zahra: okej jag har ett ord, bara ett ord till dig...



IDIJJJJJJUUUUT!

Emelie; hahah nähä, äru säker? ;)

2010-03-16 @ 15:12:10
URL: http://neonbrun.blogg.se/
Postat av: nilo

Hahaha mellie, jag driver med kvinnan :D



Elise: nääää men, seriously? :O

2010-03-17 @ 23:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0