2010-05-31

2010-05-31 @ 19:44:38

(det jag köpte i göteborg, armbandet jag köpte va vitt orka bara inte ta en till bild hehe)

IDAG NÄR JAG kom till skolan (efter en 2 timmar sovmorgon) så visade det sig att våran enda lektion var inställd. Död! Jaja. Jag och Sofie drog till Lindex, sen mötte vi upp Amanda och Kathryn. Så gick vi till stadsbiblioteket och till donken. Sedan åkte jag och K in till stan och gick runt (och gluttade haha). Efter det mötte jag upp Patricia och vi gick och fikade, drack en Mango smoothie som smakade yoghurt haha. Men det va mysigt sedan gick vi också runt och gluttade på lite andra ställen. 
Och jag har inte köpt någonting!

DAGENS +
Asnajsigt väder, somriga kläder ofc!
DAGENS -
Jag har inte haft en riktigt engelska lektion på kanske en månad, JAG VILL BARA VETA MITT NATIONELLA ÄRE SÅ SVÅRT?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0