27/5-30/5 GÖTEBORG

2010-05-30 @ 19:37:48

farfar finaste <3 Dröm så sängen välter :')

Vi sa hejdå på ett jättefint sätt, det gör så ont men är ändå en lättnad.

Min lillebror är finast <3

Dagen efter la vi vita rosor till farfar, och jättefina blommor till farmor. Det är så fint på deras kyrkogård (den är enorm)

Inte bästa fotot (såg det när spårvagnen kom), men jag tycker om sådana foton.

Allén hade börjat blomma på frölunda torg. Vi gick dit och jag shoppade (ska visa), det va fint.

Det syns inte så mycket nu när bilden är liten. Men jag sa att Eric skulle sitta fint (han tog dt mkt allvarligt, haha) Men han är söt ändå.

+ Vi gick runt en del i stan och satte oss på ett mysigt café pappa brukade fika på när han bodde där. Inser nu hur lite jag egentligen har sett av göteborg. Men jag älskar staden.


Kommentarer
Postat av: nilo

Beklagar <3

"Dröm så sängen välter" Säger man verkligen så?

Svär du har en fett skön brosha!

2010-06-01 @ 17:35:59
Postat av: Elise

Sv: haha vet inte, det var en grej som min farfar alltid har sagt till oss så länge jag minns. Det är därför jag skrev det (:



Haha, han är så irriterande ibland men jag älskar honom i alla fall. My man lixom!

2010-06-01 @ 18:02:41
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0