AMAZING väder

2010-05-11 @ 16:33:15


KOM PRECIS hem. Har haft skitskön dag, först sovmorgon & så vädret, HALLÅ?!. Följde med Sofie på stan en runda och sedan så satte vi oss vid sergelfontänen och drack isté ifrån espresso house (me like) och bra snackade i typ en timma där. Sååå härligt! Det va typ klarblå himmel och åååååh sommarkänsla.
Tjatar ihjäl mig om Grekland just nu känner jag, men jag längtar verkligen nu. Det är typ först nu som jag verkligen har fattat att jag ska åka och det kommer va skitskönt. (a)

NU SKA JAG fortsätta äta mina kiwi:sar och skriva lite kemi uppgifter som skulle vara inne kl. 16.00, opppsii...!
NJUT SOM FAN AV VÄDRET MÄNNISKOR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0