Hejdå Grekland...

2010-05-22 @ 09:19:45


JAG VILL TILLBAKA redan haha. (tönt) Jag har tänkt att jag kan skriva om en dag varje dag (haha) men det kommer säkert mer bilder senare eftersom vi var många (= många kameror). Men det har varit helt underbart, haha jättebra väder. Älskar hotellet, älskar människorna, älskar maten, älskar att kunna gå till stranden på 1 minut. *Suuuuck*

JAG KOM HEM till vh igår vid 22.00 tiden och packade upp och la mig typ vid 12. Men detta har varit ett äventyr som ni ska få höra om, ni kommer inte att bli besvikna! :D Nu ska det pluggas, toppen! (?) Hade ju tänkt plugga lite där på kvällarna, men det gjorde jag ju inte (som jag trodde att det skulle bli).

BAJS!
Men ja ni vet att jag lever nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0