Our life is not a movie or maybe

2010-05-16 @ 21:36:06
Hallå bloggen! Jag borde vara superstressad och deprimerad, men det är jag inte! Men helvetesvecka it is, så det kommer nog snart.. Jag har långt ifrån gjort det jag hade planerat hinna under långhelgen. Planen var att läsa en del i Brott och Staff, skriva klart Rysslandsredovisningen och plugga massa filosofi. Jag har visserligen läst en del i Brott och straff och läst och gjort sammanfattning till fiosofin. Men jag måste läsa ett häfte med texter av Jean-Paul Sartre, Simone de Bevuoir, Kierkegaard och Nietzsche. Jobbigt. Rysslandsgrejen har jag inte ens kollat på under helgen, så den är fortfarande halvfärdig. Suck. Varför pluggade jag inte något torsdag och fredag? Varförvarförvarför? Tiden räcker ju inte till!

Idag har jag suttit på ett café vid Fridhemsplan och fixat med företaget med Elsa. Det gick bra och vi fick mycket gjort som tur var. Caféer är faktiskt utmärkta pluggställen. Det trodde jag inte.

Men tillbaka till pluggandet. Kanske hinner om jag pluggar hela natten.
Hand me a gun?

Måndag: Filosofiprov
Tisdag: Ma B Nationella
Onsdag: Redovisning Ryssland
Fredag: Företaget ska lämnas in + Tyska NP
Måndag: Brott och Straff + loggbok ska in (måste alltså läsas under veckan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0