FIGHT

2010-05-11 @ 23:54:37
Hallå! Jag har lite ont i huvudet, men nu tänkte jag skriva ett inlägg ändå. Jag har som sagt varit jättetrött sedan Ryssland, men sen kom vecka 18(förra veckan) som blev ett rent ut sagt helvette. Hade företagsekonomiprov, nationellt prov i En B och Tyska NP på fredagen. Plus massa matte och historia att göra och så fick jag reda på att vi tydligen ska läsa andra boken av Brott och straff också, alltså ca. 300 sidor TILL. Jag fick typ panik och ville börja gråta och löste allting med att sitta uppe en hel natt och plugga. Hann med ca. 30 historafrågor så det var ju bra. Sedan gick jag till skolan, gick hem sov en timme och fortsatte plugga en natt till. Så det var inte så konstigt att jag fick feber tillslut. Stannade hemma på onsdagen och sov en hel dag. Sedan pluggade jag företagsekonomi på kvällen och hela torsdagen. Mådde SKIT, helt slut och fick en rejäl förskyldning. Hela helgen har jag typ legat i soffan, kollat på film, snorat och haft feber från och till. Men nu mår jag bätrre iallafall! Men herregud vilken vecka...

Igår klippte jag mig om ni ville veta. Klippte dock bara topparna (fegis) så det ser typ likadant ut. Men fluffet av slitna toppar är borta så det ser fint och fräscht ut :D Och idag träffade jag lilla Sars, mycket trevligt! Väldigt länge sen sist dessutom. Vi åt sushi, promenarade till Kungsträdgården och spanade in de snygga rosa vårträden och hamnade tillsist på bron, såklart.

Men ska läsa två kapitel i min tyskabok nu tänkte jag, sen sängen. Imorgon har jag bara en lektion sen blir det filosofi på stadsbibliotektet. Nästa vecka är ännu värre än förre och jag vill gärna överleva den. Lika bra att börja i tid.

Ett roligare inlägg kommer inom en snar framtid!


But They Told Me
A Man Should Be Faithful
And Walk When Not Able
And Fight Till The End
But I'm Only Human


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0