TORSDAGEN (världslångt inlägg)

2010-05-24 @ 15:08:51

SÅ BÖRJADE DET, vi drog hem till mormor och morfar... (förskräckande)

Det kändes lite filurigt att vi skulle äta en av mina favvomaträtter (tjockpannkaka)

Men man var ändå glad för att vi skulle åka ...

Ja det va många fina känslor som jag upplevde. 

Så vi körde rita och gissa istället!

De började med denna fina min. Sa åt dem att se gladare ut.

Vilket de lyckades med ...

Tills de kanske tog de liiiiiite för långt (heltgalna)

Så drog jag och Eric hem till min moster, då började det spöregna. Och jag garvade åt Sverige (a)

Mihihihihih!

Dagen innan.

Kommentarer
Postat av: nilo

HAHAHAHAHAHHAHA luv bilderna!:P sista va ju liite sådär c00l! :O

2010-06-01 @ 17:29:47
Postat av: Elise

Sv; haha know u lööv it ;)

Nej men det är hett som fan! (a)

2010-06-01 @ 18:01:17
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0