Yes,yes,yes!

2010-05-13 @ 13:48:28

ASSÅ TAGGAD till max. Har precis packat klart min väska som för en gångs skull inte är överfylld. Haha, har äntligen lärt mig att packa bra (!). Om ett par timmar så drar vi till Danderyd där vi ska sova och kl. 3 i natt så kommer taxin som tar oss till arlanda -.-

JAG SOM HAR haft bästa sömnen de senaste dagarna *host* kommer säkert få 2-3 timmars sömn kul! Men vafan, nu ska vi inte vara bittra. Hörs med massa fina bilder när jag kommer hem (systemkameran är packad)
PUSS PÅ ALLA SÖTA.


Miss everybody importent <3

Kommentarer
Postat av: emelie

Im gonna miiiiiiiiiissss you. Vi ses när du kommer hem <3

2010-05-13 @ 21:58:47
URL: http://mellies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0